pátek 7. května 2010

... návštěva ...








7 komentářů:

Lucka73 on pátek, května 07, 2010 řekl(a)...

Jsou mi nějak povědomý.. Kdopá to může bejt???? :o))))

Nyka on pátek, května 07, 2010 řekl(a)...

perfektní!!!!!!!

Venca on pátek, května 07, 2010 řekl(a)...

Moc krásný! hodně se mi líbí -:) a ta první a druhá, ty jsou nádherné, takové s duší...

Dadouch on pátek, května 07, 2010 řekl(a)...

Jéééé to je Miška s králíkama ;o) já bych Mirečka málem nepoznala, to už je chlapák ;o) Katko strašně moc se Ti to povedlo

Petra Jandová on pátek, května 07, 2010 řekl(a)...

Moc pěkné fotky, všechny :))

Andynka on sobota, května 08, 2010 řekl(a)...

Katko moc hezké fotky povedly se ti,líbí se mi hlavně ty čb. ;)
U barevných mám u sebe nádech do červena.

krista on pondělí, května 10, 2010 řekl(a)...

jé to je překrásná slečna!!!

 

Kateřina Svobodová Blak Magik is Designed by productive dreams for smashing magazine Bloggerized by Ipiet © 2008